Polityka prywatności

Plik cookie DoubleClick

Plik cookie DoubleClick jest stosowany przez Google w reklamach wyświetlanych w witrynach partnerów, np. witrynach, w których są wyświetlane reklamy AdSense lub które należą do sieci reklamowych z certyfikatem Google. Po odwiedzeniu witryny partnera użytkownik może obejrzeć lub kliknąć reklamę, co spowoduje umieszczenie pliku cookie w jego przeglądarce.

Moja polityka prywatności

Twoja polityka prywatności powinna zawierać następujące informacje:

  • Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w witrynie reklamodawcy.
  • Pliki cookie DoubleClick umożliwiają firmie Google i jej partnerom wyświetlanie użytkownikom konkretnych reklam na podstawie ich odwiedzin w Twojej witrynie i/lub innych witrynach internetowych.
  • Użytkownicy mogą zrezygnować z wykorzystywania pliku cookie DoubleClick do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach na stronie Ustawienia reklam (Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach. Wystarczy wejść na stronę aboutads.info).

Jeśli nie zrezygnujesz z wyświetlania reklam firm zewnętrznych, pliki cookie innych dostawców zewnętrznych lub sieci reklamowych będą używane także do wyświetlania reklam w Twojej witrynie. O tym również należy poinformować w polityce prywatności w podany niżej sposób.

  • Poinformuj użytkowników swojej witryny o tym, że dostawcy zewnętrzni i sieci reklamowe kierują reklamy na Twoją witrynę.
  • Podaj linki do odpowiednich witryn dostawców i sieci reklamowych.
  • Poinformuj użytkowników, że mogą odwiedzić te witryny, aby zrezygnować z wykorzystywania plików cookie do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach (jeżeli dostawca lub sieć reklamowa zapewniają taką możliwość). Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach. Wystarczy wejść na stronę aboutads.info.

Witryny wydawców i obowiązujące przepisy prawa różnią się w zależności od kraju lub terytorium, więc nie jesteśmy w stanie zasugerować konkretnych sformułowań, jakie należy zastosować w swojej polityce prywatności. Warto jednak zapoznać się z materiałami organizacji takich jak Network Advertising Initiative, w których znajdują się wskazówki, jak sformułować tekst polityki prywatności.